Barnporträtt // family story: A & A

Förra veckan var jag i Lund och fotograferade A & A igen. Deras mamma är Irina (jag längtar tillbaka till Paris minst varje gång hon och jag har kontakt) och det var så härligt att träffa dem igen. Kladdkakebak genomfördes som planerat (så gott!), och vi hann också med både kaffesnack x 3, tv-spel, och gömma-sig-för-fotografen.
 
Stora A fick jag lova att ta max tio stycken bilder. Och då menar han tio klick. Det gick nästan. Jag fick berömma honom för de vackra ögonen för att få några klick extra. Lilla A fick busa fritt mellan fotovarven. Underbara ungar! Det finns ju heller inget bättre än den där hundradels sekunden när de till sist faktiskt tittar in i kameran med förtroende.
 
Så, en helt vanlig tisdageftermiddag i livet hos familjen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och till sist: stort grattis på bröllopsdagen, Irina och Patrik. Tänk att det redan gått två år sedan den härliga resan!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina killar!

2013-04-30 @ 09:34:56
Postat av: meta ottosson

Vilka ögon!

Svar: Visst är de härliga? :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-04-30 @ 16:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0