Uppgraderad

Den "onda axeln" är nu istället diagnosticerad som upphakade revben - och fotografen något mörbultad efter besök hos goa sjukgymnasten, men vid gott mod om bättring framöver. Det där med att inte dra upp axlarna när jag fotograferar/bär väskor är extremsvårt att sluta med, men hög tid att lära om ifall jag inte ska bli totalt på snedden och sluta som krabba.


(First Camp Torekov 2008)

Nu ska jag försöka hålla mig på mattan, eller rättare sagt rakryggad i stolen, gymnastisera lite och inte ha axlarna under öronen trots att jag har sisådär ett par miljarder bilder (jo, minst) att ta hand från de senaste två veckorna.

Å så en schysst 80-talslåt... John Carpenters The End, på Spotify här. Bortse från titeln, jag ska inte ge upp, hehe. Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Ja, du får akta dig så att du inte blir släkt med krabban Conrad!

2011-06-07 @ 15:19:14
Postat av: becca

snygg bild !

2011-06-08 @ 12:43:47
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Tess

Vilket jätte läcker sommarbild! :)

2011-06-08 @ 16:56:25
URL: http://capturedfotoandmedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0