Varning.

Om man fotograferar med tunga väskor i kyligt väder många timmar på samma vecka, kan man få fotografåkomman akut muskelinflammation/förslitningsskada i axeln. Och det gör faktiskt ont som f-n. Förlåt, mamma för att jag svär på bloggen, men här behövdes ett kraftuttryck.

Kureras enligt läkarordination med att byta kameraväskeaxel, Panodilknarkande och sjukgymnast(ik). Förhoppningsvis borta väldigt snart eftersom den närmaste månaden fram till semestern är minst sagt knökfullbokad. Någon som provat en sådan här, förresten?

Hälsningar axelhalta LottajagmenarMette, något snedseglad men vid gott mod. Trevlig helg!


Sommar-Tim (min klippa) på Öland




Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Kan du inte ha grejerna i ett - typ - snickarbälte?

Mamma

2011-06-03 @ 16:28:49
Postat av: Solveig

Fy så tråkigt!! :( Kan inte Tim bära åt dig? ;) Jag bokar aldrig heldagsbröllop utan bärhjälp. Passa dig nu så det inte blir kroniskt! (Hände mig, och min axel är fortfarande kass). Massor av sympatikramar från oss i Gbg. Solig helg på er! ♥

2011-06-03 @ 19:20:11
URL: http://www.solveigholstein.se/blogg/
Postat av: Gun

Nä, aldrig. Tim kan visa sin talang på marknader!

Gun

2011-06-04 @ 09:36:41
Postat av: becca

Inte kul alls :/

2011-06-04 @ 10:16:36
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Irina och Patrik

Vad tråkigt att höra! Hoppas att du snart mår bättre! Synd att man inte kan skicka in dig på service, som kameralinsen ...

Vilken fin bild på Tim, med omtanke och baktanke :) Annorlunda :)

Många kramar från oss!

2011-06-04 @ 20:00:32
Postat av: Vinnarlinda

Man kan skicka henne på service. Kiropraktor, akupunktur, styrketräning osv. ;-) Och snickarbälte lät bra, det där bältet för double shooters såg ju fiffigt ut!

2011-06-06 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0