Family Story/gravidfotografering: Brallorna Braxenholm

Linda är ett kärt barn med många namn. Min favorit är Brallan, som hon naturligtvis och helt självklart kallas eftersom hon heter Braxenholm i efternamn. Eller, ännu roligare är egentligen Byxan, men det namnet är en lång och intern historia som jag inte ska trassla in mig i.

Nu har Brallan en man (vad ska vi kalla honom, Byxan senior? Långbyxan kanske!) och dessutom en liten Kortbyxa i magen - wohoo! Det ska bli spännande att se vad för en krabat som kommer till världen i mars.

Magen måste förevigas och eftersom Sand är mysigt för både för vinterlunch och har fina miljöer, passade vi på att fotografera där i mellandagarna innan vi (mest Johan) lassade i oss av buffén. Sedan stod vi oss ända till nyårsafton.

Kolla in de här gulliga blivande föräldrarna:



















Magen syns inte så bra inpackad i vinterkläder, men är det snö i Skåne så är det:









Goa, fina Linda & Johan. Skriv gärna något till dem i Kommentarer!





Kommentarer
Postat av: Karin

Jättehärliga bilder, Mette!

2011-01-06 @ 17:34:17
URL: http://bergmankarin.blogg.se/
Postat av: becca

Jätte fina bilder !

2011-01-06 @ 18:58:06
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: meta ottosson

Finfina bilder! Och du, Brallan, jag har fortfarande er bröllopsfilt här i Mjövik. Kan kanske vara bra att ha till Lill-Kalsippen?

2011-01-06 @ 19:46:56
Postat av: Maria

det nastsita ar helt underbart tycker jag!!

2011-01-07 @ 14:42:51
URL: http://www.globalmediapr.com
Postat av: Moster lena

Helt underbart bilder men,kan det bli annat med två så ljuvliga barn.Och så får vi inte glömma fotografen som har fångat dem så bra jag vet vem jag ska vända mig till om jag behöver hjälp med foto,bra gjort Mette

2011-02-25 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0