Sannas inlägg på Moderskeppet om porträttkursen!

HärModerskeppet skriver Sanna om kursen de hade hos mig i onsdags. Vi hade jätteroligt, jag tycker verkligen om att hålla kurser och få visa andra den underbara fotografiska världen. Samtidigt lär jag mig själv på kursdeltagarnas frågor, och med deras tankesätt - så det är ett gemensamt nöje!

Vi skuffade och puffade runt dagens hjältemodell Evelina i små tunna kläder i skuggan, sittande i skogen, liggande på marken - och hur kallt det än blev så klagade hon inte en endaste gång.

Som belöning stack hon och jag ut på ytterligare ett fotoäventyr på kvällen efter kursen. En liten tjuvkik får ni från när vi var ute på hyss. Här tycker jag hon ser ut som en vuxen Ronja Rövardotter, vilket kanske inte var helt opassande för vad vi gjorde (= aktade oss för allt möjligt).







Kommentarer
Postat av: evelina

Det var jätte kul att ta det här bilderna! Fick fantasin att flöda:) Tack för en trevlig dag!

2010-06-08 @ 23:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0