Morgongåva: Evelina

När jag fotograferar Morgongåva (underklädesbilder som bruden ger sin man/hustru i morgongåva) får jag ju ofta bilder jag gärna skulle visa på bloggen, men som pga sakens natur (överraskning/hemlis och för att det är lite privat) inte kan visas. Jag pratade om detta med vännen Evelina som så himla snällt erbjöd sig att bli fotograferad för bloggen! Hon till och med körde hit från Smauland (jag mutade henne med vin och så alla bilderna förstås). Att hon är en riktig snygging gjorde ju inte saken sämre - tack bästa Evelina!

Tanken var först att fotografera utomhus... men det var en rätt kylig dag i september så vi improviserade lite med vad vi hade, dvs vårt hus.

Här kommer ett urval. Den här korsetten gillade jag verkligen, E ser ut som hon just klivit uppför trappan från saloonen och väntar på sin cowboy:




















Kläd- och platsbyte... (från sovrummet till hallen):





Kindben to die for:








Och så lite påfyllning för en sotigare look:















Efter det tänkte vi oss ut en liten sväng i majsfältet - och oj vilken bra outfit vi hade tänkt ut! Synd att den råkade ligga kvar i Småland... Kanske blir det en favorit i repris till sommaren Evelina? Istället blev det en porträtt-session som jag strax ska blogga i ett separat inlägg, men ett smakprov kommer här:





När vi fotograferar Morgongåva väljer du själv hur mycket eller lite kläder du vill ha på dig, men jag tar inte bilder som skulle platsa i "herrtidningar" utan det ska vara kärleksfulla, finstämda bilder. Vi kan vara inne, ute eller både och. Jag gör också alltid mitt bästa för att det ska bli en rolig fotografering, så att du känner dig bekväm framför kameran!

Morgongåva 2010:

1-2 tim fotografering i valfri miljö
inkl 10 st bilder (13x18 cm) eller 16 st bilder (9x13 cm)
1 st förstoring (18x24 cm)
samt valfri bonusbild i plånboksformat

Pris 1850 kr

För fullständig prislista och lediga datum, maila mig på [email protected] - välkommen!





Kommentarer
Postat av: Cim [foto]

Åh, vilka fina bilder. Snygg modell också!

2010-01-23 @ 17:04:01
URL: http://pimpelompen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0