Family story: familjen Hansson 2009

Charlotta & Linus är brudparet på hoppbilden, som nog är den som synts på flest ställen av alla mina bilder. Deras dotter Josefine har ni också träffat förut (samma inlägg).

Här några av de nyaste bilderna, som vi tog i Torekov i somras:









Jag har sagt det förut men säger det igen; det är så roligt att få följa "mina" familjer genom livet. Fast jag vet att tiden går blir jag alltid överraskad över hur stora barnen blivit, och det är lika kul varje gång att se hur deras personligheter vuxit fram.

:-)

Det var allt för idag! Ha en fin måndagkväll,

/M.



Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

Vad härligt glad lilltjejen är på alla bilder! Måste ha varit underbart att få fotografera henne! :O)

2010-03-29 @ 23:57:09
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0