Frida of the Corn (+ 1 st behind-the-scenes)

Som utlovat kommer Frida del 2 här på direkten. I somras kom hon och Linda hit och hälsade på ett par dagar (alltför kort - saknar er!). Frida älskar att fotografera och är himla duktig och intresserad så jag hade lite specialfotokurs med henne. Vi letade ljus och provfotograferade lite här i trädgården:





Hur vi hamnade i majsfältet vet jag inte riktigt... men oj, vilket skönt ljus vi hittade där - bästa på hela dagen!


Så här såg vi ut från vägen... (fotot har Linda tagit):




(såg ni oss? Hehe)


I alla fall, så här blev bilderna - rätt oväntade! För inte ser det ut som Salomonhög en halvmulen dag i juli - snarare en regnskogsdjungel i Karibien:

















(idag skördade de majsen här ute på fältet men jag hoppas verkligen att det blir samma gröda nästa år. Ytterligare en tjej fick faktiskt modella i ännu högre majs lite senare i september, ser fram emot att visa er de bilderna också.)


Tack Världens Bästa Frida, du är toppen! Hoppas att vi ses snart igen.


Visst var det en cool miljö? Skriv gärna något i Kommentarsfältet!




Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var en cool miljö, think outside the box!

2009-10-27 @ 19:51:20
URL: http://mandalaya.se/blog
Postat av: ellen, f o t o

Vad smart med majsen!! Och Frida är riktigt söt, jag gillar verkligen den fjärde bilden :)

2009-10-29 @ 18:34:56
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0