Leah i Göteborg

Leah är kompis med Leo och lika härlig hon! Vi träffades i Göteborg för att fotografera i november -08 och Leah hade med sig en ursöt klänning, ett fantastiskt humör (tack igen Solveig för assistans!) och dessutom på slutet en riktig goding till vovve...











O-E-M-O-T-ståndlig:








Mamma Jane:





Pappa Adam:





...och hela familjen...











Den fjärde familjemedlemmen hade till stor frustration fått vänta i bilen medan vi fotograferade, men det tog han igen när han väl fick vara med. Jag kommer inte ihåg vad han heter (hjälp mig Jane & Adam!) men han är en mycket stilig dalmatiner. Bestämda åsikter om hur bilden ska se ut har han också, Herr Dalmatiner, och det finns ju inget bättre än när det händer grejer som fångar personligheterna både hos människor och djur!


Snacka-på-bild...





Pussas-på-bild...





Gosa-på-bild...





och till sist: titta-bara-lite-bredvid-kameran-på-bild!





Tack hela familjen Beckman Högel, hoppas att vi ses igen!


Vilken bild är din favorit? Skriv gärna i kommentarsfältet!




Kommentarer
Postat av: Emma Sandström

Guuuuuud vilken sötunge!! Åhh, jag blir helt varm i magen när jag tittar på bilderna! Älskar oemotståndlig bilden :D Gullunge!

2009-08-25 @ 12:22:37
URL: http://adorablemoments.se/blogg/
Postat av: meta ottosson

Näst sista bilden!

2009-08-25 @ 12:27:22
Postat av: Solveig

Den här fotograferingen kommer jag ihåg haha! Så fina bilder det blev Mette! Tack för att jag fick vara med! - Du är bara jättebäst! Kram/Solveig

2009-08-25 @ 17:09:21
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/
Postat av: Jane

"Oemotståndlig bilden" är vår absoluta favorit:) fast det är svårt att välja eftersom alla är så fina! Herr dalmatiner heter Caesar. Tack för en kul fotografering!

Varma hälsningar hela familjen Beckman/Högel

2009-08-25 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0