Vinnaren i "Har du en Mette på väggen?"

Ojojoj, så mycket jag har skrattat och glatt mig åt de roliga, varma och gulliga bidragen som kom in till tävlingen! Det vinnande bidraget kommer från nordliga trakter, från min flitiga bloggkommenterare Linda i Ludvika. Bilden fick både mig och Tim att vika oss dubbla i hejdlöst fnitter !


Motiveringen:


"Jag vill också vara med"

Våra bröllopsfoton hänger i hallen, till glädje för oss och våra gäster. Nu har dock familjen utökats, och i väntan på att favoritfotografen ska bli frisk gör vi så här!





Fotograf: Frida i Ludvika



GRATTIS!
Vad vill ni vinna Linda, albumet eller förstoringen?


Tack för era bidrag allihop, så roligt att ni har glädje av era bilder! Håll utkik efter fler tävlingar framöver!

/Mette


Kommentarer
Postat av: j e n n u t h

haha, jag diggade detta verkligen :D Grattis till henne!

2008-07-01 @ 12:30:40
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

YES!! VI VANN!! : )

Jättekul att ni gillar tävlingsbidraget! Vi hade också kul när vi tog kortet. Anton var, som synes, jättelycklig i sin kostym (med dreggelpöl på bröstet). Frida, som var fotograf, vill gärna ha en förstoring, men hon har inte bestämt vilken än. Vi återkommer.

2008-07-01 @ 14:25:26
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

En värdig vinnare, ett fint och roligt bidrag!

2008-07-01 @ 21:20:51
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0