Tävling! Har du en Mette på väggen?

Dags för en ny tävling för att pigga upp er i sommarregnvädret!

Har du en bild på väggen som jag har tagit? Det kan vara en av mina konstbilder/bröllopsbild/barnporträtt eller något annat. Fotografera tavlan/väggen/dig själv/personen bilden föreställer med tavlan/på något annat roligt sätt och delta i tävlingen! Ja, du fattar va? Tavlan ska vara med i alla fall!



Regler:


1. Bilden ska vara fotograferad av mig (Mette) och hänga på en vägg. Den ska givetvis inte vara snodd på nätet, hehe, utan köpt som fotografi eller i digitalt format hos mig.

2. Du deltar genom att skicka bilden till mig via www.crimson.se Detta är mycket viktigt! Jag kan INTE ta emot bilder på vanliga mailen för då brakar den ihop.
Har du inget Crimson-konto skapar du det enkelt och gratis på deras hemsida, laddar upp bilden och skapar en portfolio med bilden som du sedan mailar till mig via DERAS sida. Min mailadress är [email protected].

Uppdatering: (Om ni tycker det är krångligt att lägga upp Crimson-kontot GÅR det att maila bilden till mig också, men gör den gärna lite mindre så att mailboxen inte brakar ihop...)

3. Skriv samtidigt en motivering till varför du har just den bilden på väggen (i rutan när du skickar portfolion).

4. Tävlingen pågår till nästa måndag den 30 juni 2008 kl 23.59. Vinnaren presenteras på tisdagen den 1 juli - med vinnande bild och motivering förstås!



Vad kan man vinna?


Bästa/roligaste motivering och/eller bästa/roligaste "bild på bilden" vinner antingen ett litet vitt spiralalbum (med plats för 12 st bilder i storleken 9x13 cm) eller en förstoring (i storlek 18x24 cm). Vinnaren väljer själv vilket av priserna han/hon vill ha. Förstoringen kan vara från en redan gjord/kommande fotografering eller valfri konstbild från bloggen/hemsidan.

Jag är enväldig jury men om det blir för svårt ber jag Tim om hjälp.


Överrös mig med bilder nu, och vidarebefodra gärna tävlingen om du har släkt eller vänner som du vet kan delta!

(Kanske förresten ett lysande tillfälle att rama in och/eller hänga upp den där älskade bilden som legat i byrålådan/stått i garderoben ett tag nu...?)


LYCKA TILL KOMPISAR!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, va kul! Synd bara att jag inte har någon bild från dig...

2008-06-22 @ 11:45:08
URL: http://taralom.blogg.se/
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Du känner mig, jag ska minsann fixa ett roligt bidrag ;)

2008-06-22 @ 12:11:32
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Vilka fantastiska bilder du tagit! Jag är imponerad :0)



~Livet i byn

2008-06-22 @ 20:02:05
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

oj, oj, oj vad svårt. Men vi ska kämpa och göra allt för att vinna..men det tar nog några dagar.

2008-06-22 @ 21:55:41
Postat av: Pillan

Du vet ju redan att jag har den högsta vinsten på min vägg :-) En bild på Vilma tagen av dig!!

Pöss

2008-06-22 @ 22:08:18
Postat av: Julia Green

men du, räknas den bilden som jag fick av dig ? :)

Fast jag har inte hunnit köpa någon ram till den ännu

2008-06-27 @ 16:34:00
URL: http://juliasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0