Mija, kommentar # 500!

Tänk, alldeles nyss var det utlottning för kommentar 300 och nu har det gått i rasande fart ända upp till 500!

Vinnare av förstoringen den här gången blev Mija i Bollnäs, grattis! Mija som också är en hästtjej har valt den här bilden från galoppbanan Suffolk Downs i Boston:


image407


Vill du läsa Mijas egen blogg kan du klicka här.

Hon verkar precis som jag gilla kallblodshästar, de är ju så goa! Måste hitta tid snart att fotografera min älskling Janna lite mer än bara rumpan när hon blir skodd :-) men det får nog bli i grönaste maj när hon kommit hem på sommarbete.

Ha det fint och håll utkik efter fler utlottningar och tävlingar!

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Ja, kallblods hästen har en plats i mitt hjärta för alltid, Hästen i tiden!
Jag vill se foto på ditt kallblod.
Tusen tack för vinsen // Mija

2008-04-17 @ 12:56:51
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: baristamorsan

Jätte kul! Snyggt foto!
Ha det gott Sofie

2008-04-18 @ 17:53:51
URL: http://baristamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0