Hej 2017!

God måndag kära vänner,
 
nu är jag tillbaka på jobbet efter några veckors sol (och lite jobb) i Spanien! Vi kom hem till en hel hög med härliga julkort, tre keltokiga katter och... en sjukvecka på det. Lika bra att vara dunderförkyld i början på året tänkte jag, så har man det gjort! Och ändå ganska mysigt att ligga i soffan med en tänd brasa och plöja Netflix.
 
Under januari, februari och mars kommer jag att arbeta tre dagar per vecka i mesta möjliga mån (kompenserar för sexdagarsveckorna mellan april och december). Mejlsvar kan under denna perioden därför ta några dagar, men alltid så snart jag kan - och är det bråttom så skriv det, så vet jag och kan prioritera upp vid möjlighet.
 
På Sadelmakaregården är det vinterpastelligt och gnisterkallt idag, så ni får en iskristallsbild :-)
 
Ha det gott och god fortsättning på 2017!
 
 
 
 
 
 
Fotograf Mette Ottosson | Båstad | Ängelholm | Helsingborg | Halmstad | Laholm 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0