Jenny Kåbergs fabulösa smycken

I vår och sommar har jag gjort flera fotograferingar med superduktiga Jenny, både arbetsbilder i verkstaden, med modeller på stranden, och produktbilder.
 
(ni är en del som undrar hur jag ljussätter när jag fotograferar smycken, och det är latmaskssuperenkelt: vanligt dagsljus. Studioblixtar är nämligen en hel vetenskap som många andra är mycket duktigare på, dessutom är utrustningen för det rätt bökig att släpa runt och jag har inget tålamod för det, hehe)
 
Här kommer en tjuvkik från senaste produktfotograferingen, tre superfina rutilkvarts-ringar som fångar ljuset helt fantastiskt:
 
 
 
 
 
Företagsfoto | Smycken | Ringar | Rutilkvarts | Fotograf Mette Ottosson | Båstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0