Kaklet & örhänget

Idag var dagen jag skulle påbörja semestern, men min vana trogen kör jag ett par dagar till för säkerhets skull - det är ju så himla roligt att jag får in massor med beställningar och jag tog lite extra höjd för det denna gången just in case, dvs inget bröllop i morgon utan sista fotograferingen före semestern var förra helgen. Och det var bra! Alla jobb är gallrade och ivägskickade, så nu är det redigera-redigera-redigera beställningarna, plus bildspel och böcker som ska göras klart, så nu kör vi heeela vägen in i kaklet fram till söndag midnatt eller så :-)
 
Ett av uppdragen är Jennys smycken, så här kommer ett galet fint örhänge. Fotograferat med modellen Emma, i en fantastisk björkskog:
 

 
 
 
 
Fotograf / fotografering / smycken / örhänge / björkskog / silversmed / Jenny Kåberg / Skåne / Mette Ottosson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0