Jag har varit bröllopspresent! I en hel vecka!

I början av november fick jag ett mejl, som resulterade i att jag och Tim några dagar senare satt på planet till Gran Canaria, för att fotografera bröllop en hel vecka. Mejlet var från en tjej vars syster skulle gifta sig, och jag fick bli bröllopspresent från några av familjerna som gästade bröllopet. Så himla underbart! Egentligen hade jag inte alls tid att fara till solen - men hehe, ni fattar, stackars mig om var tvungen att åka dit... Det blev en fantastisk vecka, både brudparet och deras gäster var så varma och välkomnande och det blev verkligen en upplevelse att minnas hela livet. Tim är dessutom världens bästa assistent, chaufför och resekompanjon.
 
Jag hoppas återkomma med massor av bilder (inväntar bara ok från brudparet). K & R är GRYMT snygga, ojoj.
 
Utöver detta är det julrush här hemma i grådasket - alla provbilder ska skickas så att det kan väljas, beställas och levereras före jul. Jag har dessutom fått ett par större nya jobb i höst och det ska också bli klart innan storhelgerna. Arbetsmyran Mette befinner sig med andra ord på jobbet sisådär 70 timmar per vecka nu fram till jul. Jo, det var tur och gött att jag fick en dos sol i mitten ;-)
 
Ha det gott mina vänner!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Grattis både till er och brudparet!

Svar: Tack Linda! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2014-11-21 @ 13:01:48
Postat av: fru Rose

Så härligt att läsa. Du kommer bli bröllopspresent fler gånger. :-)

Svar: Tack snälla Anna-Karin! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2014-11-21 @ 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0