Bröllopsfotografering (Bjärehalvön): Helena & Jonas

Den 28 juni svajade vädret från strålande sol till nästan svart himmel och spön i backen - och tillbaks till sol igen. Tur att vi hade tur mellan skurarna! I Vistorps hamn fotograferade jag Helena (från Mora) och Jonas (från Koster). De har precis flyttat permanent hit till sitt sommarhus här på Bjäre. Bra val av plats, tycker jag - ni vet hur mycket jag älskar denna halvön ♥
 
Miljön i Segeltorpsstrand med strandängen, havet och i alla fall stora stenar i hamnen (som påminnelse om Kosters klippor) var viktig för dem, och jag är också jätteglad att regnet gjorde uppehåll den där eftermiddagen. Underbara människor, så lyckliga och glada för varandra:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Varmt välkomna till Bjäre, jag är säker på att ni kommer att trivas här!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0