SEMESTER 13 JULI - 4 AUGUSTI

Sådär, nu är det äntligen dags för en efterlängtad semester. Sola, bada, läsa, träffa goda vänner - det ska bli så härligt!
 
Under denna perioden kollar jag inboxen någon gång per vecka för bröllopsförfrågningar, övriga mejl besvarar jag så snart jag är tillbaka i början av augusti.
 
 
Info om bröllop och lediga lördagar 2013 hittar du här,
 
bröllop och lediga lördagar 2014 hittar du här,
 
och hemsidan med olika portfolios har du här.
 
 
 
 
Ha en riktigt skön sommar allihop!
 
/Mette
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elli

Åh vilka fina bilder du tar! Underbara bilder i headern :)

Svar: Tack snälla, så glad jag blir! ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-07-27 @ 16:49:45
URL: http://tingeling.blogg.se
Postat av: Linda i Ludvika

VÄLKOMMEN TILLBAKS!!!!!!!!!!!! IDAG ÄR EN UNDERBAR DAG ATT BÖRJA JOBBA PÅ!!!!!!!!!!! :)

Svar: TACK SNÄLLA LINDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ BRA, DÅ VET JAG DET!!!!!!!!!!! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-08-05 @ 09:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0