Idag: matfotografering med JellyBean & Gladmage!

Idag har vi fotograferat färgglad mat på färgglada fat så det står härliga till. Superkul! Bilderna visar jag när katalogen är tryckt, och här kommer ett par behind-the-scenes med iPhonen så länge:
 
 
 
 
Vi är alla tre faktiskt helt prilliga av lycka när vi får göra sådana här fotograferingar tillsammans, helt överens om att det skulle vara helt ok att göra varendaste dag :-)
 
Produkter & styling: Ingela/JellyBean
Mat & matstyling: Eva/Gladmage
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun

Nu vill jag snart smaka!!!

Svar: Du får komma och assistera! Tufft jobb, hålla reflexskärm och sånt :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-04-11 @ 17:27:38
Postat av: Ingrid Bergman

Åh, ser fantastiskt ut!

Svar: Ja, du skulle varit med idag! <3
Fotograf Mette Ottosson

2013-04-11 @ 17:32:24
URL: http://ingy.blogg.se/
Postat av: meta ottosson

Tulpanerna får mig att tänka på Sigvard och hans tulpanparadis!

2013-04-11 @ 21:31:01
Postat av: Gun

Ingahn och jag kan jobba ihop!

2013-04-11 @ 21:57:23
Postat av: Fanny Roethlisberger

fick du mitt mail med boken, fina Mette? :)))) KRAM

Svar: Jajamänsan, jag har mejlat dig! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-04-15 @ 09:51:18
URL: http://bloggaromtraning.se/roethlisberger/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0