Vad ni kan göra om ni har tråkigt (warning, foul language).

Jag fick mycket gjort den här eftermiddagen på jobbet, men bildblogga var inte en av grejerna.
 
Istället vill jag tipsa om en förbenat spännande serie som Tim och jag inte kunde se när den gick på tv, som vi nu kollar på DVD: den danska Brottet av Sören Sveistrup. Vi kollar säsong ett, men säsong tre går på dansk tv nu så det finns massor mer när denna är slut. Vi är halvvägs, och jeeeflars vilken nagelbitare det är.
 
Nu svor jag två ggr men det får ni stå ut med. Jag måste faktiskt en gång till: for helvede, hvilken sindssygt god krimi!
 
KÖB HER.
 
Och ha en finfin helg mina vänner :-)
 
/M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Brottet är så fruktansvärt spännande!

Svar: Syrrorna gillar, hehe :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-10-27 @ 00:20:17
URL: http://ingy.blogg.se
Postat av: Karin

ÅH, Brottet är verkligen en jättebra serie!!

Svar: Syrrorna gillar, hehe :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-10-27 @ 09:32:01
URL: http://bergmankarin.blogg.se
Postat av: Gun

Vanta bara till del 2!!!
Synd att jag missar 3:an nu.

Svar: Ja, vi har massor att se fram emot :-)
Fotograf Mette Ottosson

2012-10-27 @ 12:00:05
Postat av: fru Silverflod

Mycket bra serie! Micke och jag fullkomligt slukade den. Är väldigt förtjust i huvudpersonens tjusiga stickade tröjor också. Trevlig detalj, haha.

Missa heller inte serien Den som dräper samt Bron.

Svar: Visst är den bra! Vi har också lagt märke till tröjorna, hehe. Bron har vi sett men Den som dräper tror jag inte, ska absolut kolla upp! Visste du att de ska börja spela in Bron säsong 2 snart? YES!
Fotograf Mette Ottosson

2012-10-27 @ 13:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0