Erbjudande: Sista minuten - studentpresent!

Vi vet alla hur det är: svårt att komma på en bra studentpresent som varar. Om inte hela livet så i alla fall ganska många år. Som sista-minuten-tips kommer därför här ett erbjudande, som jag tycker kan passa bra för alla ungdomar som snart ska flytta hemifrån och behöver tavlor på väggarna:


***Förstoring 30x45 cm
Ord pris 800 kr + frakt

Studentsäsongspris: 700 kr inkl frakt



***Förstoring 50x75 cm
Ord pris 1250 kr + frakt

Studentsäsongspris: 1100 kr inkl frakt




***Förstoring 70x100 cm
Ord pris 1950 kr + frakt

Studentsäsongspris: 1650 kr inkl frakt


Erbjudandet gäller för beställning inkommen senast nu på torsdag (31 maj 2012).

Du kan välja en bild från en fotografering du redan gjort hos mig, eller en bild här från bloggen som du gillar (massor av bilder finns i bildbankskategorin här, bifoga isf länk till inlägget).

Leverans under nästa vecka (v. 23). Betalning per faktura. Du behöver självklart inte ge bort bilden utan kan lika gärna utnyttja erbjudandet för att sedan behålla den själv. Min logga kommer inte att finnas på bilden, istället min signatur i guld. Det ni! Hehe.


Kanske en av de här till kök, vardagsrum, sovrum, tvättstuga, badrum...?















































Kommentarer
Postat av: Lotte

Hisnande fina bilder - as usual! :)

2012-05-29 @ 15:56:10
URL: http://kunterbunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0