Utlottning: presentkort - värde 500 kr!

Det är väldigt skoj att få, men det är också roligt att ge. Och vinna är väl allra bäst!

Nu lottar jag ut ett presentkort på 500 kr som kan användas till följande hos mig:

* köpa en förstoring av bild på bloggen/hemsidan, minimum 18x24 cm
* förstoring från tidigare gjord fotografering
* för att boka ny fotografering (alla sorter)
* som del i en fotokurs
* för köp av pennor (Uniball signeringspennor för foto, finns i guld, silver, vitt, svart och en massa knalliga färger)

Alla kan tävla! Sprid gärna!



Ett fårporträtt kanske? Det här är 31:an. Hon älskar äpplen och plommon och tröttnar aldrig på att bli kliad i pannan.


Hur tävlar du? Så här:


* Tävla på facebooksidan genom att skriva en kommentar där, vad du vill vinna och varför (har du inte Facebook kan du motivera här på bloggen i kommentarer).

* Det räcker med ena stället, men tävlar du på Facebook och dessutom delar inlägget ger jag dig dubbel vinstchans :-)


Presentkortet gäller ett år från utfärdandedatum. Tävlingen avslutas om en vecka, torsdag 8 mars kl 23:59.


LYCKA TILL!





Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag skulle vilja vinna för att köpa en förstoring av en bild från din blogg :) Jag flyttar för första gången nu efter sommaren för vidarestudier. En tavla med en av dina fina bilder skulle vara så fint på en av vardagsrumsväggarna.

2012-03-01 @ 19:25:23
Postat av: Laila Paulsson

Skulle gärna införskaffa en bild från din blogg, svårigheten blir i så fall vad man skall välja!

2012-03-04 @ 13:16:43
Postat av: Wioletta

Mer än en av våra väggar pryds redan av dina fina bilder av bl.a. vår dotter. Nu skulle vi vilja uppdatera en av väggarna med bilder på vår lille son också, efter en ny fotografering med dig.

2012-03-05 @ 20:10:24
Postat av: Maria Rosenqvist

Hmm, svårt att välja. Kanske en förstoring, eller fotokurs, eller varför inte pennor som är så roligt. Vad jag än beslutar mig för så hade det varit jättekul att vinna...

2012-03-07 @ 17:29:17
Postat av: Kajsa Rosenberg

En kurs med Mette skulle vara ett stort steg,

i min strävan efter den perfekta bilden!

2012-03-08 @ 09:11:03
Postat av: Linda i Ludvika

Har redan tävlat på facebook, men en extra vinstchans borde vi väl få för idag är det Speedy-Antonzales 4:e födelsedag :)!

2012-03-08 @ 09:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0