Påsklov

Glad påsk i förskott! Jag stänger ett par veckor.

Bästa läsare!

Nu åker jag till Carrapateira i Portugal för att ta hand om min pappas saker. Jag kommer att vara helt utan internet och mobil. Jag är tillbaka lite grann från 10 april, och på heltid från 16 april.

Det går självklart ändå bra att mejla om du tex har en bröllopsförfrågan eller något annat på hjärtat. Jag svarar på alla mejl så snart jag är tillbaka, i tur och ordning som de kommit in.

Hoppas du får en finfin påskhelg med vårvärme och äggfrossande!

PS. Inbrottstjyvar göre sig icke besvär, Tims livsfarliga brorsa med ännu farligare flickvän huserar här på Sadelmakaregården medan vi är borta.


Until 10th of April; Happy Easter!



Här, i spanska Torremolinos, bodde vi när jag var liten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0