Rea på företagsporträtt (augusti, september & oktober)

Det är superkul att fotografera företagsporträtt! Precis efter sommaren brukar det vara extra populärt, jag gissar att lite extra fräknar på näsan och semesterutvilade medarbetare, är orsaken.
 
Just nu erbjuder jag extrapris (25-35% lägre prislista) på just företagsporträtt under augusti, september och oktober:
 
............................................
 
* Grundpaket från 2400 kr
* Bilder från 600 kr/st
 
............................................
 
(mer info längst ner)
 
 
Tina Nordström för Paff Performance
 
 
Ebba & Henke, Kackel & Surr gårdsbutik
 
 
Carlos Luna, Luna Taiji/QiGong
 
 
Hanna Ågren, fotograf
 
 
John Arvid Jakobsson, Jakobssons Bjäremäklaren
 
 
Eva Petersén, Gladmage catering
 
 
Personalporträtt, PEAB
 
 
Katarina Tegholm, veterinär
 
 
Priserna gäller för bokning senast 14 juli, och där fotograferingen ska vara genomförd senast sista oktober. Kan ej kombineras med andra erbjudanden, och gäller endast porträtt (ej produkt/miljö etc).
 
Lediga datum finns under följande veckor (just nu, vänligen dubbelkolla med mig för ev, uppdatering):
 
Vecka 34 och 35, samt från vecka 38 till vecka 44.
 
Varmt välkommen att mejla mig på [email protected] för mer information, komplett offert och/eller för att boka datum!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: IDA

Härliga bilder! :)

2012-06-21 @ 20:04:58
URL: http://idrus.blogg.se
Postat av: Becca

Riktigt härliga bilder !

2012-06-21 @ 21:06:23
URL: http://fotobex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0