Ny design på prislistorna

Vilken pilleri och petnogeri det är när man ska designa nya prislistor varje januari! Ibland orkar jag inte utan byter bara ut det som är nytt i texten... men i år har jag avsatt tid och det är det jag sysslar med hela dagarna för tillfället. Det här är ett av bildkollagen i företagsprislistan:



Det är jätteroligt att sätta ihop bilderna på helt nya sätt. Nu ska jag bara reda ut alla smådetaljer till de övriga prislistorna också, vilken inte bör ta mer än... ett par månader, moahaha. Nej, snart får det vara klart!

Ha en bra torsdagkväll allihop,

over and out,

/Mette

Kommentarer
Postat av: becca

Härligt bildkollage med massor med härliga färger som man blir glad av :)

2012-02-02 @ 19:44:51
URL: http://fotobex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0