Viktigt meddelande om mejl/skräppost!

Jag satt nyss och skulle rensa ur min skräppostmapp, och tittade igenom den först - vilket jag verkligen inte gjort på någon regelbunden basis tidigare. Men ve och fasa - där hittar jag både mejl från nya brudpar, nyhetsbrev jag inte fått, mejl från andra i mina kontakter och kommentarer på bloggen. Morr! Så får det ju inte vara!
Jag ska kolla upp om jag behöver ändra något, men tills dess; har du mejlat mig och INTE FÅTT SVAR så betyder det inte att jag struntat i dig, utan att jag inte sett det. Jag svarar på alla mejl. Och kommer att kolla igenom allt i skräpposten innan jag raderar i fortsättningen.
Ok, nu hoppas jag att det inte är fler av er därute som jag ofrivilligt ignorerat... förlåt mig! Hör av er igen!
Kram kram från Mette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0