Dags att boka höst/vinter-porträtten!

Nu är det väldigt mycket bokat ända fram till början av februari (!), dels för att jag kommer att resa på flera uppdrag men också för att det börjar fyllas på ordentligt i kalendern.

Om du tänkt dig en fotografering mellan oktober och februari, är det därför en lysande idé att kontakta mig så snart som möjligt för att boka in den - endast några få lediga datum kvar.

(för bröllopsinfo klicka här)

Nytt för detta året är att jag kortat ner min vanliga ledighet runt jul (vi ska ju ändå till Västindien under vintern) så det finns fler lediga tider än förut i december och januari.

Varmt välkommen att maila mig på [email protected] eller ringa på 0431-36 20 80!






Kommentarer
Postat av: Lotte

Hehe, kul bild!

2010-09-08 @ 21:06:15
URL: http://chajanol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0