Hej på måndagen med K & M!

Nu har det varit en sådan där trevlig resehelg igen! I fredags var jag i Kungälv och höll kurs för en ny elev, Susanne - i (hör och häpna) grunderna i studiofotografering. Det var minsann inte igår, men jag tyckte det var riktigt roligt både att borsta av kunskaperna, hålla i kursen och blev dessutom sugen själv på att plocka fram blixtarna här hemma. Under skoltiden både i USA och på Gotland jobbade vi ganska mycket i studio, medan jag numera mest använder mig av befintligt ljus. Vi får se om det blir någon session här i ateljén i vinter!

Efter en intensiv kursdag blev jag & Tim bortskämda hos K & M i Göteborg. I januari ska de får en tredje (eller sjätte, om man räknar katterna Allan, Siv & Glenn) familjemedlem så jag passade på att ta några bilder av dem som blivande mamma & pappa. Gööörgulliga är de.












Det råder inga tvivel om att det kommer att komma ut en cool, rolig och godhjärtad liten kompis i januari, K & M är just sådana och dessutom riktigt goda vänner till oss. Varje gång vi setts önskar vi det vore närmre!



Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Tänk att alla göteborgare är så trevliga!

2010-10-18 @ 16:33:58
Postat av: tina

OMG Vilka UNDERBARA bilder du tar!

Blir så berörd, Man kan verklige se kärleken mellan paret på bilden. Vad använder du för kamera? eller kanske man ska fråga vilka ;). Frågvis är jag, här kommer en till fråga när jag ändå är igång. Vilka inställningar har du använt dig av på bilderna? :D



hoppas allt är bra med dig, nu ska jag kolla vidare bland dina bilder.



//Tina

2010-10-19 @ 11:21:43
URL: http://neckis.blogg.se/
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Så härlig bilder, en sådan värme och glädje!

2010-10-19 @ 13:01:54
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: Petter

Jääklar va grymma porträtt!!

2010-10-20 @ 17:54:26
URL: http://sunshinestories.com
Postat av: *Mette* svarar

Mamma: ja, visst är de? Gött.



Tina: tack! Glad jag blir! Allt om mig och min utrustning finns i kategorin "Mette svarar".



Jenny: thank youuuu!



Petter: tack! Det var tvåminuters! Men inte så svårt med sådana gullisar som de :-)

2010-10-20 @ 18:09:21
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0