Familjeporträtt: Sanja, Frederik & Bo

Sanja träffade jag första gången på en möhippafotografering i Torekov förra sommaren och sedan bokade hon och möhippans huvudperson Katarina mig för familjeporträtt hemma hos dem i Malmö!

Vi börjar med Sanjas familj, hennes man Frederik och sonen Bo. Det är inte alls ovanligt att det händer både det ena och det andra när fotografen är på besök (eller strax före) och stackars, stackars Bo ramlade och for rakt i parkettgolvet ungefär mellan första och andra bilden... Jag är full av beundran för honom - efter bara några minuter av hjärtskärande gråt, fantastiska föräldrar och tandkontroll så att allt satt kvar, blev han sitt forna hjältejag igen och var suverän som liten fotomodell!
















Jag avslutar med tre av favoriterna...denna på supergulliga familjen är ju given:





Och så de här två. Det är, förstod jag på föräldrarna, nämligen inte var dag en sådan främling som fotografen får sig en slängkyss av Bo. Tack gullis :-) vilken ära!







Hoppas att vi ses igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0