Bröllop på Gran Canaria, Svenska kyrkan i San Agustin

Ni vet ju hur mycket jag älskar sol, ljus och värme? För att slippa den ruskiga vintern i Sverige jobbar jag nu för att kunna fotografera svenska bröllop i Spanien och framförallt Gran Canaria. Det är så spännande! Om det blir av, beror förstås på om jag hittar svenska brudpar att fotografera. Platserna är redan "scoutade", gissa om vi svepte över hela ön med bröllopsfotografögon förra påsken när vi var där - oj, vilka ställen vi hittade!

Mellan 100 och 150 svenska brudpar gifter sig på Gran Canaria varje år. Är du intresserad, eller vet du någon annan som ska gifta sig i Svenska kyrkan i San Agustin? Hör av dig till mig: [email protected]

***Bra paketpriser och vid större paket lägre reseersättning***


Dröm dig bort, fantisera lite grann, så kan du nog tänka in ett brudpar på varje bild här, eller hur?


Strandpromenad med palmer:





Nära Svenska kyrkan i San Agustin:




Sanddynerna i Maspalomas:




En utsiktsplats på Gran Canarias västra klippiga sida...




Park i Arùcas på norra sidan av ön:




Staden Arùcas:




Playa del Cura:






Makalös utsiktsplats norr om San Agustin, med enorma berg och dalar runt omkring:





Nämen... ett brudpar råkade hamna på bilden! (förlåt montaget, egentligen står semester-Tim där, hehe. Tack för lånet Helene & Patrik!):




Härligt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Linda i Ludvika

Jag tycker Tim ser bra ensam ut därnere på stranden. Nu vet jag ju vart jag ska stå, så nu kan vi göra en "klänning på vift" med dig bredvid därnere och petit moi bakom kameran. Jag vill inte heller ha reskostnaden betald :) Kramis

2010-01-30 @ 20:20:38
Postat av: Emelie

Ååh, jag tror visst jag får börja bearbeta min andra hälft. Har varit där och bott på hotellet precis vid svenska kyrkan, vore verkligen en upplevelse att gifta sig där. Blir det nånsin av så vet jag vem jag ringer!

2010-01-31 @ 01:45:34
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: Petra

åååå - nu längtar jag verkligen dit.... Snart är vi där på bröllopsresa!!!!

2010-01-31 @ 09:04:57
Postat av: Lillian

Verkar vara ett bra ställe att jobba på. Känns väldigt lockande nu när man sitter här med en kopp varmt te efter att varit ute i 1½ timme med vovven i -12 grader!

2010-01-31 @ 12:47:08
URL: http://lilliansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0