Bloggen proudly presents: bröllopsfilmare Sam Hansson

Såg ni Sam i förra inlägget? Förmodligen inte :-) Han är nämligen verkligt duktig på att vara bröllopsfilmare! Här kommer en ledtråd:





Inte nog med att man ska få med allt och vara i händelsernas centrum, man ska helst vara flugan på väggen, inte synas, inte höras och heller inte vara i vägen för stillbildsfotografen... Att vara duktig, diskret och trevlig på samma gång ligger faktiskt inte för alla människor (jag lovar!) men Sam har den ultimata bröllopsfilmar-personligheten och gjorde ett fantastiskt första bröllopsjobb med mig!

Vi har därför beslutat att samarbeta även i fortsättningen, och erbjuder följande rabatt om ni bokar Sam via mig:

Boka hans...

...lilla paket och få 100 kr rabatt
...mellanpaket 200 kr rabatt

eller

...stora paket 300 kr rabatt

(länk till hans prislista hittar du längst ner i inlägget)


Så här gör du:


1. Ange "bokningskod Mette" när du kontaktar honom för att kunna nyttja rabatten

2. När bokningen är genomförd skickar du också ett mail till mig på [email protected]


Sam sköter all fakturering etc från sitt håll, men vill du boka både honom och mig kollar jag gärna om han är ledig samt (vid bokning) ordnar så att även han kommer på vår bröllopskonsultation för att gå igenom fotografering/filmning.

Bokar du endast Sam sköter du all kommunikation med honom själv, men kan fortfarande utnyttja rabatten ovan! Gör bara som i punkt 1+2.



Sams hemsida hittar du här, och för att komma direkt till hans bröllopssida med filmer och prislista klickar du här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0