Under suspicion

Nu när jag äntligen börjat komma ikapp har Feteförkylningen från Ludvika satt klorna i mig. Det klipulverkliar i ögonen, vrålrinner från kranen och att andas är inte att tänka på, haha!

Jag misstänker att denna lilla godbitsnäsan kan ha något med saken att göra, den nös nämligen i kökslådan här hemma i lördags. Vad tror ni?






(förlåt Linda, en gång till! Blir jag raderad från Favoriterna nu?)




Dags att gå hem, bädda ner sig i soffan och missbruka nässprejet resten av kvällen. Här ska det inte insjuknas mer än nödvändigt förstår ni, i morgon kväll kommer en god gammal vän på besök som jag inte träffat på nästan sex år, hurra! Det ser jag verkligen fram emot, kan knappt vänta. Med sig har hon dessutom Mannen i sitt liv som hon ska gifta sig med i juni. Gissa vem som fotograferar :-)

Ha det fint kompisar!


Kommentarer
Postat av: Sanna

fin blogg & jättefina bilder!

hoppas din dag varit bra :)

2009-01-29 @ 18:47:42
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Krya på dig....min lilla tös har nu fått magjsuka...usch! Jag gör allt för att slippa...=)

Ja visst är det en talande bild jag valde, så känner man sig ibland! Hoppas det lugnat ner sig lite för dig....

2009-01-29 @ 19:45:59
URL: http://linasegna.blogg.se/
Postat av: Vinnarlinda

Åh vad mysigt med besök. Och vad spännande att hon tar med MISL. jag gissar att DU ska fotografera dem. Lyllos dem! Ha en riktigt underbar kompiskväll.



Jag får så fina kommentarer hela tiden om våra härliga bilder. Har jag sagt att vi är superglada?! :-)

2009-01-29 @ 20:17:51
Postat av: Linda i Ludvika

Stackare, såklart att vi smittade :( Inte direkt den start på året du önskade!! Tröst: vi är friska och krya igen, så det var en snabbförkylning. Inga 7 veckor som tur är!! Fy bubblan vad söt våran "Karlsson" är. Visst ser han ut som han: lagom tjock och med krullar i håret! Snor och dreggel ser jag inte längre. Det är liksom Anton. Jag skulle nog reagera mer om det var helt torrt på nedre delen av ansiktet : )

2009-01-29 @ 20:47:23
Postat av: * M E T T E * svarar

Tack för alla omtänksamma kommentarer!



Vinnarlinda: jo, du gissar väl rätt, hehe. Och tack för all uppmuntran!



Linda i Ludvika: ingen fara på taket (hmhm sa Karlsson) det här går nog snart över, kunde bara inte låta bli att visa bilden. Han är ju helt oemotståndlig :-)

2009-01-30 @ 10:32:44
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Linda "byxan" Braxenholm

Och riktigt kul hade vi förutom att mannnen i mitt liv ble sjuk :( Men huvudsaken är att vi hade roligt =) Kram på dig vännen!!

2009-02-09 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0