Ergonomiska Tangentbordet Omständig (Från Helvetet)

På mellandagsrean köpte jag ett ergonomiskt tangentbord. Inte nog med att det är delat på mitten, lutar framlänges för att handlederna ska få stöd och tangenterna sitter på fel ställen, det fattas grejer också. Gissa om jag höll på att bli galen på de specialprogrammerade F-knapparna innan jag testade F-lock vilket gav dem de "gamla vanliga" funktionerna, tex Uppdatera som jag använder flera gånger om dagen. Dessutom fick jag nästan frispel i förmiddags eftersom tangenterna glappade, innan jag förstod att det trots "utmärkt signal" berodde på att jag hade satt i ett USB-minne i porten bredvid tangentbordets USB och det satt i vägen för signalen... suck.

Men nu till min fråga: är det någon som vet kortkommandot för Forward när man har ett musikprogram (Mediaplayer eller Spotify) öppet (men inte aktivt)? För visst finns det Play och Paus men inte fasen finns det >> och << ovh DET använder jag minst tio gånger i timmen.

Tips emottages tacksamt!

Bild på EländetSomSäkertBlirJättebraNärJagVantMig hittar du här.



PS. Det är problem att publicera på blogg.se idag, visst hoppas vi det går över tills i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0