Wedding // bröllopsfotograf Ängelholm: Linda & Weng Yen, part 3

(English? You can translate this post with Google Translate. Thank you!)


Tredje och näst sista (jo) delen av bröllopet, del 1 hittar du här och del 2 här.

Efter kyrkan (som ni ser är väldigt fin i sen eftermiddagssol) var det porträttdags! Strax intill kyrkan ligger en liten sjö där jag fotograferat tidigare (Kristina & Patrik i somras, se bilderna här) och som var precis lika fin nu. De som äger bryggan är så snälla som låter oss vara där, och alltid lika trevliga!

Idag får bilderna tala för sig själva och dessutom på svenska :-D eftersom jag har ont om tid!

































Vi åkte vidare till Margeretetorps Gästgifveri för att ta några bilder vid bäcken i skogen:








Där hölls också bröllopsfesten! Gästgiveriet har nyligen byggt till en stor flygel för större sällskap. Här kommer bilder på betydligt mindre saker - detaljer från mingel och början av middagen:









Sista delen kommer inom några dagar, och det blir en specialare!

Ha det fint,

hälsningar Mette & prao-Filip i städhucklen

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Underbara bilder Mette. Du är en insperations källa :)

Kram

2009-02-25 @ 16:04:00
URL: http://evalena.blogg.se/
Postat av: veronicasfoto

Men Mette!

Dina bilder är heeelt underbara. Du är verkligen proffs. Som vanligt älskar jag brudbilden tagen ovanifrån extra mycket. Jag blir bara så glad av det här.

2009-02-25 @ 20:48:36
URL: http://veronicasfoto.blogg.se/
Postat av: Cayza

Hej!



Otroligt vackra bilder!! Blir riktigt sugen på att ta kemran med och gå på bröllop... Lite ont om dem just nu bara... ;)

Har också en liten fotoblogg... men fotar helt och hållet på hobbynivå! =)Love it!

2009-02-25 @ 21:35:45
URL: http://cayzas.blogg.se/
Postat av: Vinnarlinda

Mmmm ... jag gillar tredje bilden bäst tror jag, och den när de går vid bäcken!

2009-02-26 @ 07:44:29
Postat av: Ullis

Vilket LJUS!!!! Ljuvligt.



:)

2009-02-28 @ 18:24:25
Postat av: december23

Åh, ännu en serie underbara bröllopsfoton.

Håller med Eva-lena, du är en riktig inspirationskälla! :)

2009-03-05 @ 13:43:44
URL: http://decembertwentythree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0