Gästbloggare: Filip

Japp, så var det dags för veckans praoelev Filip att gästblogga. Filip är Tims lillebror som ni redan vet men jag tror inte han fåttt några fördelar av det, haha, snarare tvärtom! Han har varit till stor hjälp i veckan och jag hoppas att han lärt sig mycket. Han är väldigt duktig på att fotografera och jag tvivlar inte det minsta på att han kommer att arbeta som fotograf i framtiden om det är den banan han fortsätter på. Dessutom är han snabblärd som tusan, jag visar något en enda gång och sen kan han det. Toppen!


Namn:
Filip Klint

Ålder/skola: 15/Strandängsskolan

Det bästa jag vet: cykla BMX, fotografera, lyssna på musik.

Det värsta jag vet:
när saker går sönder.

På fritiden:
brukar jag BMX:a, åka skimboard, åka snowboard, kolla på film, lyssna på musik, sova, sitta vid datorn, hänga med mina homies.

Därför ville jag prao hos Mette:
för jag känner henne och jag ville praoa hos en bra fotograf.

Den här veckan har vi... redigerat bilder, tagit bilder, städat, skojat, ätit.

Den här veckan har jag lärt mig... redigera bättre, ta bättre foton och massa annat som jag inte kommer på just nu.

Om jag fick skriva ett alldeles eget inlägg här på Mettes blogg skulle jag skriva om: fred på jorden....... nej. om hur kul extremsporter är.

Idag har jag: varit med när Mette fotograferat en familj.

Om tio år...
är jag förhoppningsvis fotograf.

Det här vill jag också säga:
tack för jag fick praoa hos dig Mette. Hej då.


Porträttbilden blir ett självporträtt den här gången, som Filip tog när jag skickade ut honom på ett enmans-mini-fotomaraton igår. Spegeln sitter på hans sköna, gamla, något trötta men väldigt fina Suzuki K50-moppe:





Här kommer lite fler moppebilder han tog, visst är de fina? Ni kan se hela hans fotomara på den nystartade bloggen (som han tror att han inte kommer att använda men om ni hjälper mig att peppa och kommentarpeppra honom så kanske...? :-))












Tusen tack för en rolig vecka Filip, jättekul att ha dig här så mycket! Tack också för all hjälp :-D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow, vilket snyggt självporträtt!

2009-02-27 @ 14:37:33
URL: http://eemeliie.blogg.se/
Postat av: meta ottosson

Heja Filip!!

Hälsningar

Meta

2009-02-28 @ 13:20:24
Postat av: Filip Klint

Jävligt sjukt. Sökte på mitt namn på Google och såg att någon annan hette som jag. Trodde först att det var jag som hade gjort något. Men så såg jag att det inte var det så var tvungen att skriva. Får gärna höra av dig om du villl // Filip Klint

2009-04-27 @ 01:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0