I morgon morgongåva

Torsdagen börjar med ett brudparsmöte inför lördag och sedan är det dags för fotografering, en mycket speciell morgongåva. Det är som oftast inte så troligt att jag kommer att visa några av just de bilderna på bloggen, men för er som undrar om jag GÖR sådana fotograferingar, så ja! Faktum är att om du funderar på det och kan tänka dig att vara med på bloggen är du varmt välkommen att höra av dig så ska du få en extra bra deal :-)

Morgongåva är en underklädesfotografering med bilder man kan ge sin nyblivne man, eller kanske sin redan existerande man, eller fästman... Namnet på denna sortens fotograferingar är många. Förr kallades det oftast Boudoir-bilder, och många kallar det numera för Secret Box-bilder (som egentligen är ett varumärke registrerat av Årets Bröllopsfotograf Brigitte Grenfeldt) eller som sagt Morgongåva.

Ett par exempel har jag i alla fall så att ni förstår tanken...








Ha en fin kväll allihop!

Nu är det godnatt...





Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Trevlig helg Mette!

Kram

2009-04-30 @ 05:43:47
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Jag har tre morgongåva fotograferingar på lördag, haha, det är poppis denna veckan tydligen!

2009-04-30 @ 13:53:41
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postat av: Solveig

Lycka till!

Jag hade jättekul men "min brud" sist! Vi drack thé och åt muffins. Sen fick hon själv välja ut vilka bilder som skulle vara med! Mycket smidigt!

2009-04-30 @ 14:01:12
URL: http://solveigholstein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0