Göteborg 6 nov, boka nu!

I början av november kommer jag att vara på uppdrag i Göteborg! Torsdagen den 6 november kommer jag att fotografera porträtt på fantastiska Trädgårdsföreningen mitt i stan (precis bredvid järnvägsstationen). Parken är jättefin och det bästa av allt är att det finns fina inomhusmöjligheter ifall det skulle regna!

Jag erbjuder nu följande specialpaket:

45 min fotografering
(tex barnporträtt, familj, par, kompis, husdjur eller du själv!)
inkl 5 st digitala bilder

1200 kr


(ordinarie pris 1800 kr inkl reseersättning)

Det går bra att dela tiden med en kompis om man är två. Bokningsavgift 750 kr erlägges i förskott vid bokning.

Följande tider är lediga 6 nov:

kl 11.00

kl 13.00 

kl 14.00

kl 15.30


Först till kvarn! Skriv ditt namn och mailadress i kommentarsfältet så kontaktar jag dig, eller maila mig direkt på [email protected].

Varmt välkommen!












Kommentarer
Postat av: Jane Beckman

Hej, vi fick höra av Familjen Nordstedt att du skulle komma och fota dem i Gbg och det skulle vi gärna vilja göra också! Vi vill helst ha tiden kl 13.00 om den fortfarande är ledig?



Mvh Familjen Beckman/Högel

0735-300229

2008-10-15 @ 15:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0