Gästbloggare: Hannah

Den här veckan har duktiga Hannah haft sin prao hos mig. Enligt tradition, får hon svara på frågor här i bloggen ;-)

Namn: Hannah Jönsson

Ålder/skola: 14 år, Söndrebalg skola

Det bästa jag vet: Hästar, min katt, vänner, listan är lång…

Det värsta jag vet: Krig, mobbing och dammsugaren

På fritiden brukar jag… rida, fotografera, titta på teve och vara med kompisar.

Därför ville jag prao hos Mette: det lät väldigt roligt (det har det varit också) och jag ville se hur det var att vara fotograf och lära mig fotografera bättre

Den här veckan har vi... varit på två fotograferingar, en i Lund och en i Hov, plus att vi fotograferade bussar i Landskrona, sen har det varit studiojobb och jag har fått lära mig om fotoshop och mer om min kameran och hur man fotograferar.

Det roligaste jag har lärt mig denna veckan är: nog allt om fotoshop.

Om jag fick skriva ett alldeles eget inlägg här på Mettes blogg skulle jag skriva om
: lite om mitt liv, min katt och hästar tror jag :P

Idag har jag: fixat lite med bilder och klippt och klistrat julkort

Om tio år tror jag att jag... fortfarande går i skolan eller precis fått jobb, rider och är lycklig :P

Det här vill jag också säga: det har varit jätte roligt den här veckan, jag har lärt mig jätte mycket och vill tacka stort för att jag fick komma och praoa hos dig Mette. Hoppas vi ses igen. Kram Hannah

Tack själv bästa Hannah! Du har varit till stor hjälp, och vilken julkortsklippningstalang du är ;-)



Till sist ett par snabba bilder vi tog av Hannah och henns goa katt Tiger i måndags:








Den katten har det bra ;-)




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Översta bilden var fin :)

2008-11-23 @ 00:28:35
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0