Gästbloggare: Julia G

Den här veckan är Julia hos mig på prao! Tur att hon är en väldigt vänlig och tålmodig tjej - varken tider eller arbetsuppgifter är ju direkt som vanligt här på bygget... Men hon är glad för de timmar hon får och jag är glad för hennes sällskap! Julia är dessutom en hejare på att fotografera och lär sig hur snabbt som helst.

Här kommer två bilder som Julia tagit, fina va? :-)



image507

© Fotograf: Julia Green




Faktaruta à la "Mina vänner" om Julia för er som inte känner henne:

Namn: Julia Green

Ålder/skola: 14år och går på Strandängsskolan

Det bästa jag vet:
Hästar och att fotografera

Det värsta jag vet: Spindlar

På fritiden: Rider jag mest och om jag får tid över så fotograferar jag

Så här känner jag Mette: Jag hade henne som lärare i 3:an

Just nu:
Redigerar jag lite bilder och skriver detta

Om jag fick skriva ett alldeles eget inlägg här på Mettes blogg skulle jag skriva om:
Min praovecka

Idag har jag: Redigerat bilder och lärt mig lite om fotografering

Om tio år... är jag förhoppningsvis fotograf, jag får se hur framtiden kommer. Jag lever just nu i nuet.



Kommentarer
Postat av: Madde

Hej Julia!
Vad duktig du är på foto, bilden på hästen var underbar! Du har alla förutsättningar att lyckas som fotograf.
Lycka till!

2008-05-19 @ 18:40:43
Postat av: Julia Green

Till Madde:

Tack så mycket, men just nu är det väl mest nybörjartur ^^, man jag hoppas att jag blir lika duktig som Mette snart :)

2008-05-19 @ 21:41:39
Postat av: hanna b

Oh vilken duktig tjej! Superfina bilder! Har hon lånat din kamera eller har hon en egen? :)

2008-05-21 @ 08:13:56
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se
Postat av: * M E T T E *

Hanna B:

Tack, nu blir hon glad! Hon har en egen kamera, Nikon D40 :-)

2008-05-21 @ 11:20:21
URL: http://mettesfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0