Sökes: barnmodeller!

Denna fotograferingen är genomförd. Jag återkommer om det blir fler där jag behöver modeller!


Torsdagen den 10 juli 2008 har jag ett uppdrag för First Camp Torekov. Vi ska fotografera bilder till deras kataloger, hemsida och övrig marknadsföring. Till detta behöver vi barn! Goa, glada, härliga 3-5-åringar som tycker om att bli fotograferade. De kommer att få leka, fiska krabbor och bada i den förhoppningsvis strålande eftermiddagssolen.

Är du mamma eller pappa till ett sånt barn, och tycker det skulle vara roligt? Skicka ett mail till mig med barnets namn, ålder, adress och mobilelefonnr ([email protected]) och inkludera en NYTAGEN bild på ditt/dina barn (max 500 kB, tack). Jag och min kontaktperson på First Camp väljer tillsammans ut de vi tycker skulle passa bra till just detta uppdraget.

Fotograferingen kommer att ske mellan ca kl 15 och 19, torsdagen den 10 juli på campingen First Camp i Torekov. Barnen kommer inte att behöva vara med alla fyra timmarna, utan får ett klockslag och så tar det ca en timme. Fotograferingen sker under förutsättning att det är fint väder. Eventuellt bokas datumet om till fredagen den 11 juli eller augusti om det skulle regna.

Som tack får de utvalda modellerna en bild per barn digitalt, som ni kan framkalla på valfritt labb.

De som skickar in kontaktuppgifter och bild men kanske inte passar just den här gången, behåller jag gärna inför eventuella framtida uppdrag!

(Om ditt barn inte blir valt den här gången beror det förstås inte på att det inte är gudomligt gulligt, utan endast och allena på att vi söker en viss sammansättning av barn så bli inte ledsna ;-) Det kommer säkert fler tillfällen!)

SKICKA DITT MAIL TILL MIG SENAST MÅNDAG 30 JUNI KL 14.00! Därefter kommer jag att göra ett första urval.


Spännande...!

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha! Vad kan du utläsa av det då (jag har svaret)?



Lycka till med Torekovs next top model! ;)

2008-06-25 @ 13:22:15
URL: http://konstbykarin.blogspot.com
Postat av: Karin

Smart. Och stämmer nog en hel del. Rätt svar är dock att jag aldrig tänker på åt vilket håll jag lägger tillbaks kartan. Mångfasetterat och kreativt kaos?

2008-06-25 @ 14:15:26
URL: http://konstbykarin.blogspot.com
Postat av: Efwa som drömmer om Provence

Kul att du hittade till min blogg!!

Vad kul det verkar att fota ungar. Hoppas vi får se några fina bilder här på din blogg sedan.

Kramar från Efwa

2008-06-25 @ 14:42:14
URL: http://maisonruebalzac.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh vad spännande! Jag har ju just ett sådan barn (inom åldersgränsen alltså, annars är de ju två som är supergulliga) men tycker det är lite långt att köra för en kväll. Nåväl, ser fram emot att få se några av de andra (nästan lika) söta barnen här när uppdraget är slutfört!

Önskar dig också en extra portion tålamod. ;.)

2008-06-25 @ 15:31:36
Postat av: Malin

Hej!

Då passar jag på att anmäla dottern till detta =). Skickar dig ett mail.

Är inne och beundrar dina bilder igen



mvh

Malin

2008-06-25 @ 18:16:57
URL: http://chalin.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0