Sökes: tjugofyra-armad bläckfisk

Punktlig, spänstig, koordinerad, tjugofyra-armad, Adobe-certifierad, gratis, dygnetruntarbetande bläckfisk med glatt humör, flerårig fotografisk utbildning och vana, gärna utan olater eller familj men gärna med förstklassig expertis inom bokföring, marknadsföring och företagsprofilering sökes... någon...?

Annars kan jag nöja mig med vem som helst som kan berätta hur man blir stenrik fort som sjutton. Då kan jag köpa bläckfisken och alla hans/hennes kompisar ;-)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Man sparar pengar, köper lotter för allt och hoppas att man vinner! xD

2008-07-23 @ 19:01:25
URL: http://unwanted.webblogg.se/
Postat av: Vinnarlinda

Hmmm ... jag tror man hittar bläckfisken på samma ställe som där de har utdelning av extra timmar på dygnet. Hittar man dit blir man antligen stenrik!

2008-07-23 @ 19:41:24
Postat av: Linda i Ludvika

Åh vilket bra användarnamn "vinnarlinda"...önskar att jag kom på det först:)

2008-07-24 @ 22:24:59
Postat av: Eva Hagbjärn

Jag hade gärna ställt upp som bläckfisk om jag bara hade haft alla de där kunskaperna ;-)



Kram Eva

P.S. Jösses vad stor Filip har blivit!

2008-07-26 @ 13:15:54
URL: http://evafromsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0