Skulle du köpa denna?

En liten undersökning inför nya funderingar i ateljén på Salomonhög:

A. Om den här bilden fanns som akvarelltryck (arkivbeständigt fotopapper med akvarelltextur, mycket snyggt...), skulle du kunna tänka dig att köpa den för att ha som tavla på väggen?

B. Eller om den fanns som ett dubbelt kort med kuvert?

C. Det vore också roligt att höra om du har några andra idéer på vad du skulle vilja se för produkter i Fotografens Webshop...


Här kommer i alla fall bilden, tänk att få ha den här miljön utanför sin arbetsplats, jag är lyckligt lottad jag ;-)





Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror att bilden hade gjort sig riktigt bra som tavla i rejäl storlek. Som kort kan det kanske bli för plottrigt, eftersom storleken då blir betydligt mindre och inte framhäver de fina axen ordentligt ;o)

// Kram Mia

2008-07-24 @ 19:59:36
URL: http://ordochbild.blogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

Jag tror att kort är suveränt. Konstkort som man kan skicka och även "ha framme". Men tavla är också bra. Och nu är ju även canvastavlor så himla poppis och snyggt!

2008-07-24 @ 22:22:25
Postat av: Lina

Helt klart skulle jag köpa den! Mycket vacker. Vore coolt att göra en hel tapet med den och ha den på en hel vägg :)

2008-07-24 @ 22:50:27
URL: http://kanndigsjalv.blogg.se/
Postat av: meta ottosson

Jag skulle definitivt köpa både bondens fält och kaprifolen i färg som kort att skicka!

2008-07-25 @ 08:49:58
Postat av: Lina

jag hade gärna köpt den som tavla. en stooor sån! :)

2008-07-25 @ 13:34:24
URL: http://lunalainen.blogg.se/
Postat av: hanna

jag skulle köpa den som stor tavla, gärna duk uppspänd på ram, och hängt i sovrummet! kanonfin!

2008-07-27 @ 22:25:06
Postat av: Pia

Absolut som tavla! Håller med Mia om att det kanske skulle bli rörigt i mindre format.. Men wow en bautastor tavla vore ju helt galet snyggt!

2008-08-03 @ 09:27:57
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0