Bröllopsmässa i Helsingborg

I morgon söndag den 10 februari hittar du mig på bröllopsmässan i Helsingborg, öppet kl 11-18 på Sundspärlan! Inträde 120 kr, visningar kl 13, 15 och 17. Baren kommer att vara öppen för försäljning av dryck och lättare förtäring.


Inför mässan har jag ett erbjudande:



image183



Det vill säga, om du preliminärbokar ditt bröllop hos mig på mässan i morgon och det blir en definitiv bokning inom två veckor, får du en extra förstoring i ditt bröllopspaket. Förstoringen är 18x24 cm, värde ca 300 kr.

Jag kommer att visa ett bildpel på min nya fantastiska tv (40", den är grym!) med ca trehundra bilder, så ha gärna gott om tid på dig ifall du vill inspireras av tidigare brudpars porträtt, kläder, dukningar, frisyrer, fest... Vill du se hela tar det ungefär en halvtimme. Det innehåller också en del barnporträtt.

Jag har förutom bröllopsalbum, även med mig ett album med bilder från Morgongåva-fotograferingar.

Jag blir glad om du kommer och säger hej, det ska bli jätteroligt!

Varmt välkommen,

önskar Mette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0