Knoppvaser av Jenny Kåberg (produktfotografering/design)

Igår var jag hos Jenny och fotograferade hennes nyaste produkter inför våren och sommarens butiksförsäljning, utställningar och mässor. Ja, ni vet att hon är min bästis, men alltså... sådan makalös talang! De här små minivaserna till exempel, de skulle jag vilja rada upp allihop hemma med vårens första knoppar i. Och sen med sommarblommor i. Och sen med små sädesstrån eller strandgräs över vintern...
 
Love them!
 
 
 
 
Vaserna kommer att finnas på samlingsutställningen i Landskrona Konsthall under Konstrundan (som börjar på Långfredagen), och jag tror att de finns att beskåda och köpa hos Jenny också konstrundeveckan. Kom kom till vackra Salomonhög!
 
 
 

 
Företagsfoto // produktfoto // design // fotograf Båstad 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Yes för Jenny!

2015-03-26 @ 08:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0