Gravidfoto: Jenny & Markus

När jag träffade Tim och "lite" hastigt flyttade från Boston till Båstad 1999, hade jag sådan tur att jag fick bli vikarierande klassföreståndare i världens finaste tredjeklass. Det var ett av de bästa åren i mitt liv! Många av barnen har jag fortfarande kontakt med, och det är jag verkligen jätteglad för. Och ja, de är ju inte barn längre. Jag kan knappt förstå att de fyller 25 i år! Men lika glad för dem är jag fortfarande.
 
En av dem är Jenny, och hon väntar barn i augusti. Himla fint tillfälle att träffas och fotografera. En supersnabb förhandstitt kommer här - tack goa fina Jenny och Markus för en jätterolig kväll!
 
 
 
 
 
Jenny & Markus, juni 2015 
 
 
 
 
Gravidfoto / porträttfoto / fotograf / Paulins brygga / Båstad
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Är Jenny en av flickorna som snubblar på vågen?

Svar: Ja!
Fotograf Mette Ottosson

2015-06-27 @ 08:34:02
Postat av: Meta Ottosson

Tyckte väl det!

2015-06-28 @ 16:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0