Jag Ä.L.S.K.A.R. att ni valde denna bilden, Katta!

 
Hela sköna klanen F/G/W, Göteborg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta Ottosson

Grabben som snusar på flickans axel - härligt!

2013-10-02 @ 14:01:36
Postat av: Rebecka

Men vilken underbar bild! Fantastisk!!

Svar: Tack Rebecka! Jag fnissar nästan ihjäl mig när jag kollar på den, och inget av det såg jag när jag tog bilden :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-10-10 @ 09:04:40
URL: http://rebeckacreates.com/blogg
Postat av: Hanna

Så himla bra bild! Kan titta på den länge och upptäcka blickar, känslor med mera och man blir nyfiken på människorna. Som en bra filmaffisch lite grann ;) Pojken till höger ja, så gulligt. Och handen på mannens mun :)

Svar: Tack för dina kommentarer Hanna! Roligt att höra dina tankar! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-10-11 @ 23:06:54
Postat av: kathy

jag trodde det var "arrangerat" hahahaha :) var det inte det? waow vad perfekt härligt :)

2013-10-14 @ 16:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0