Bröllop 2014: lediga lördagar/helgdagar just nu

Bröllopskalendern är den som blir först full hos mig, och nu börjar det bli fullt för 2014-säsongen. Vill du vara säker på att få ditt datum så hör av dig så snart du kan!

Följande lördagar & helgdagar 2014 är fortfarande lediga:
 
 
MARS: 15, 22, 29
APRIL: 26 
 
MAJ: fullt
JUNI: fullt
JULI: fullt
 
AUG: 23, 30
SEPT: 13, 27

OKT: 4, 11, 25
NOV: 1, 8, 15 (preliminärbokad), 22, 29
DEC: 6, 13
 

Susanne & Niklas
 

Hos mig är det utan undantag den som först frågar, som först får preliminärboka. Jag skickar hem ett brev med prislista, checklista (tips och frågor) och en offert som gäller 10 dagar, det är alltså så lång tid du har på dig att bestämma dig. Finns det redan reserver på samma datum gäller offerten max en vecka.

För att vara först bör du alltså mejla mig omedelbums på [email protected]. Kom ihåg att inkludera vigseldatum, ort/plats och så din postadress (brevet kommer med "snigelpost" för att jag älskar vackert papper).

2014 års bröllopspaket startar på 4400 kr:
 
Porträtt: från 4400 kr
Porträtt & vigsel: från 7900 kr
Porträtt, vigsel och mingel: från 12 700 kr
Förberedelser, porträtt, vigsel och middagen: från 22 700 kr

Varmt välkomna!

 
 

Kommentarer
Postat av: s p i n d e l t j e j e n (mammaliv, fotografering, resor och sånt där)

Åh men det är ju nästgårds ju! Du får vinka som en toka och har du lite tid över för en kaffe nästa gång får du tjoa till :D Vore jätteskoj att se dig :D Hoppas att du får en jättebra helg - bröllop på G? :) Kraaaam!

Psssssssssst - underbart härligt foto!

Svar: Ja, jag VET! Ska verkligen tjoa så du hör, hehe :-) Yes, bröllop i Varnhem. Kommer bli sååå fint! Och roligt att se era trakter som jag inte sett så mkt av förut! TACK och kram!
Fotograf Mette Ottosson

2013-07-02 @ 17:23:12
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anneli - A'la Foto

Jag är lite förvirrad men jag testar igen! Jag är nämligen helt säker på att jag skrivit en kommentar till denna bild men ser ingen här och inte heller på FB! SÅ här kommer den igen!

WOW WOW WOW!!! SÅ läckert!! Vilken miljö, vilken fullträff, en fantastisk bild!! MAGI på hög nivå!!!!

Svar: Tack bästa Anneli! Jag har lagt upp bilden två ggr, först i ett eget inlägg och sedan till detta - så jo, du har kommenterat innan. Men jag blir MINST lika glad andra gången! ;-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-07-03 @ 00:24:03
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0