Barnfotograf Helsingborg: Tuva, Therese & Gunde

I morse tog jag salomonhögs-snöfallet-på-tvären vid hornen och körde (lika saaakta som alla andra på motorvägen) mot Helsingborg för att träffa en ny familj. Tuva är 10 månader, hennes mamma heter Therese, och så deras goa Hovawart Gunde. Pappa Peter hoppas jag få träffa nästa gång!
 
På slutet började det snöa även där, riktig julesnö med stora, långsamma flingor. En superhärlig förmiddag helt enkelt.
 
(Tips! Jag vet inte hur ofta jag hör andra fotografer säga att ljuset är tråkigt och fult på vintern, men näe, jag håller inte med det minsta. Fram med kamerorna bara! Skirt, vackert, vitt. Blir kalasfint ögonglitter!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathias

Fantastiskt fina bilder!

2013-02-07 @ 21:16:37
Postat av: Vinnarlinda

Härliga bilder!

2013-02-07 @ 21:30:31
Postat av: Rebecca

Supersöta bilder !

Svar: Tack Becca! :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-02-08 @ 10:33:48
URL: http://fotobex.blogg.se
Postat av: Therese

Tack fantastiska Mette! Så roligt det var när du var här och fotade och vilka underbara bilder du knäppte! Vi är väldigt, väldigt, väldigt nöjda!

Svar: Så BRA!!! Godingar är ni allihopa :-)
Fotograf Mette Ottosson

2013-02-08 @ 11:22:49
Postat av: Solveig

Härligt att se hur du bara blir bättre och bättre! Kalasfina bilder Mette! heja heja!! :-)

Svar: Löööv jo, Solveig! <3
Fotograf Mette Ottosson

2013-02-08 @ 12:37:37
URL: http://www.solveigholstein.se
Postat av: Judith

SÅ FINT. Vilket litet charmtroll!

2013-02-12 @ 11:48:20
URL: http://travelfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0