A photographer's weekend at it's best

Tänk att allting blir så mycket roligare så fort det blir fågelkvitter, gröna blad och sus i trädkronorna. Fotografen har haft en myshelg: bröllop i lördags, barnvakt åt två karameller igår, middag med deras föräldrar på kvällen, och idag seminarium med Joe Buissink i Malmö. Det var många tänkvärda och inspirerande saker som sades, jag fick många tankar och idéer och ska plocka fram lite varje dag. Bästa tipset från Joe var att stänga in sig med sina bästa bilder och ett glas vin för att verkligen fundera ut vem man är som fotograf - den sysslan kan jag ta vilken dag som helst.

Tills dess; free at last!
Hurra för strumpfrisäsongen!


(tack Jenny för de fina brasilianska, passar perfekt!)



Kommentarer
Postat av: becca

Vilken härlig bild :) Sommar :D

2011-05-09 @ 19:05:37
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Tone

Åh, vilken härlig bild! :) Låter som en riktigt härlig helg, indeed. Häligt med grönska, fågelkvitter och soliga dagar! :)

2011-05-09 @ 19:05:50
URL: http://ailime88.blogg.se/
Postat av: meta ottosson

Eller vem man är som översättare? Har funderat i trettiofem år. Och har bara kommit fram till en sak säkert: En som inte broderar några monogram på sin dotters linnesevetter.

2011-05-09 @ 19:33:05
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: va är det sant!? haha vad kul att höra! jag som inte ens tecknat perfekt utan mer slarvigt.



jösses vilka vackra fotografier du tar! och jättefin signatur eller vad man nu kan kalla det på bilderna :)

2011-05-09 @ 20:46:23
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Vinnarlinda

Ha ha ha Meta! Det gör inte min mamma heller. :-)

2011-05-09 @ 21:09:56
Postat av: Lillian

Haha, det låter som en bra sysselsättning! :-)



Har precis fått mina nya sandaler på posten. Det och flipfloppar är enligt mig de mest ideala skorna man kan gå i. Vilken frihetskänsla!

2011-05-09 @ 22:11:05
URL: http://lilliansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0