Vilken bra dag!

(har inte frågat alla ännu om de vill vara med på bloggen, så ett par är halvanonyma bilder så länge)

Mer sommar än så kan det nog inte bli, strålande sol och stekhett. Jag tog en tur, först till Skälderviken för att fotografera ett ovanligt glatt föräldrapar till Mia som gifter sig 6 augusti, sedan bröllopsmöte med samma Mia och hennes Gareth inför bröllopsfotograferingen.



När vi var klara körde jag vidare till Ransvik på Kullaberg och fotograferade Stéphanie som ska ha barn efter sommaren, och hennes mamma Katta och lillebror Tristan - plus två goa lurviga rackare:









Eftermiddagslunch tog vi på Krapperup (lika goda handskalade räkor som alltid), sedan lämnade jag bilen på service, och nu gör jag dagens backuper och sorterar, med undantag för en liten fotopaus nyss:










Nu vet ni hela min torsdag, och det får bli dagens sista arbetsuppgift. Vilken bra dag det har varit! Vi ses i morrn!




Kommentarer
Postat av: T

ROOOLIDD!

2011-06-30 @ 20:35:06
Postat av: Linda i Ludvika

Så fort jag ser bilder på dig och TIm saknar jag er jättemycket! Men blir samtidgt så glad. Tims skratt smittar! Fiiint huset blir också. Vill Tim komma hit sen och sätta i fönster på vår vind?

2011-06-30 @ 21:03:49
Postat av: Solveig

Gud så härliga bilder på Tim! Man riktigt ser hans lycka ...:) Kommer du till Scandinavian Photo på söndag? Jag vill så gärna träffa dig, det var länge sedan nu! Hälsa Tim o stor Kram♥

2011-06-30 @ 21:25:47
URL: http://www.solveigholstein.se/blogg/
Postat av: Jenny Kåberg

Samma leende hade Sam efter provturen. De är roliga våra ogifta män!!

2011-07-01 @ 08:57:30
Postat av: becca

Superfina bilder !

2011-07-01 @ 15:04:46
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fina bilder på hundarna. Det är inte alltid lätt att fånga dem små liven!

2011-07-01 @ 16:23:23
URL: http://hannaagren.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0